Monday, December 06, 2010

Golvad

Nu sitter ni såklart och väntar på en fortsättning på den här årslisteodyssén men eftersom det är den svåraste listan (årets skivor) som ligger på lut så måste jag hålla er på halster ett litet tag till.

Under tiden kan ni väl lyssna på den här låten för det har jag gjort halva dan. Autisterna levererar den bästa Håkanlåten som Håkan inte gjort och jag är helt golvad. OBS! det där var inte menat som något förminskande utan ungefär som att Håkan gjort de bästa Eldkvarnlåtarna som Eldkvarn inte gjort, eller nåt. Äh skit samma lyssna på låten bara, den är sjukt fin.

2 comments:

Pat said...

fan vad störigt, om jag bäddar in u-tubeklipp på sidan nuförtin blir de as-stora och liksom ligger i vägen för länkarna. Säkert nån djävla inställning någonstans som jag inte har koll på. Irriterande.

Han1 said...

Har sett det på andra bloggar också. Verkar vara ett vanligt problem