Thursday, January 07, 2010

E-mail från 1990-talet

Jag fick ett mail som jag skickade till en vän för ganska exakt tio år sen i retur förra veckan. Publicerar det här, innehållet säger väl allt som behövs om hur jag utvecklats sedan dess.

2 dec 1999

"HEJ IGEN!

Nej "fulvin" är inte något att rekommendera. Men när jag tänker på den tiden då jag drack ovan nämnda dryck (Nu låter det som jag är 25 eller nåt) kan jag inte undvika att bli smått nostalgisk. Jag tänker på tiden då det var en utmaning att få tag på alkohol och man hade så lite pengar så man drack i princip vilken dryck som helst med alkoholhaltigt innehåll. Nu är det bara att fråga någon av mina 20-åriga kamrater (dom blir bara fler och fler) om ett enkelt besök på systemet så är det fixat. Pga detta har drickandet tappat lite av "förbjudenhetskänslan" som förr gav drickandet den där extra udden."

3 comments:

martin said...

Ha ha! Tog ämnet på allvar också. FY FAN VAD GAMMAL MAN ÄR! Och inte blir man yngre precis.

Anonymous said...

hahaha! snacka om lillgammal!

//han1

Unknown said...

haha