Thursday, June 30, 2011

Ett liitet inlägg

Update: jag har vart i Lofoten med Marita och hennes familj, det var nå så djävulska vackert. Sån natur kan få en och bli en riktig friluftstönt alltså. Kanske kommer bilder här nån gång då Telia fixat sitt jävla ADSL-abonnemang igen. Jo de fick det att funka i ungefär två dar till skillnad från Tele 2-asen men sen la det ner..

***

Fler än jag som är lite less på Johanna Koljonen? Det började redan innan hennes patetiska debattartikel i DN där hon försvarade sin rätt att anlita städhjälp. Det känns trist för jag poddade verkligen varenda avsnitt av p3-kultur och gillade det mycket. Det där nya programmet hon har känns inte i närheten av lika intressant. Trist på något sätt men ganska logiskt ändå att en mättnad skulle infinna sig till slut. Har till och med börjat störa mig på hennes fnittriga sätta att prata som jag innan försvarat.

***

Annars är det ju härligt med sommar på Svanö så där i största allmänhet synd bara att korpen har uppehåll nu när jag äntligen spräckt årets målnolla.

3 comments:

Han1 said...

Det där med Koljonen har jag också gått och tänkt på! Precis så. Har dock alltid stört mig på att hon alltid ler och bubblar, både i radio och tv. Även om det handlar om våldtäkt och massmord.

Pat said...

Jo du och Mörn m.fl. har ju hatat på det där ett tag. Själv har jag inte haft några problem med det men det är svårare att förbise beteendet när innehållet som förmedlas känns så uttjatat: "liverollspel yadayada"

Emma said...

jag är trött på att hon är så uppenbart ball person som ska hålla på och tjata om att hon minsann är en nörd. Tuffa mediapersoner som koketterar med sitt nörderi. Ursäkta men inte Ok.

Plus att ha städerska är ju enbart förkastligt och borgeligt.