Friday, August 10, 2007

Kukbjörnar!

En av helgens största akter på Way out west, Lily Allen, har blivit tvungen att ställa in på grund av sjukdom. En blixtbokning av Teddybears sthlm fyller luckan läser jag i GP.

Fy fan alltså, den artist jag mest såg fram mot att se ställer in och den grupp jag minst av alla i typ hela världen vill se ersätter. Helvete vad deppigt, det absurda biljettpriset känns helt plötsligt totalt ovärdigt. Lily Allens framträdande låg bakom minst 70 procent av min motivation för att trängas med tiotusen jobbiga människor i Slottskogen. Tur att jag fick tillbaks på skatten annars skulle den här dagen vara en total misär.

2 comments:

martin said...

Åh nej! Fy fan vilka dåliga ersättare, hur tänker dom?

Anonymous said...

Dom gjorde det säkert billigast, gratis, glada att få spela. Tvingade mig igenom första låten förundrad över att folk dansade o såg glada ut. Sen flydde jag. Det var sorgligt att se...