Thursday, January 08, 2009

Ny giv

Jaha, då var det ett nytt bloggår då. När jag började med den här skiten trodde jag inte att det skulle bli så långvarigt. Det var bara grupptrycket som fungerade i sin puraste form. Men nu är man ju fast, ingen återvändo. Jag trivs liksom så ni blir inte av med mig än på ett tag och nu är det nytt år och en ny giv. Ny giv förresten vad är det för djävla uttryck egentligen är det pokerindustrin som inspirerar mig till det här? Fy fan i så fall.

Vad har hänt sen sist då kanske nån undrar, och om ni inte gör det så spelar det som bekant igen roll, jo tack en hel massa skulle jag nog säga. Har firat jul på ett vitt Svanö och spenderat ännu en juldag på Kramm, trots att jag svor dyrt och heligt förra året (haha, nä förrförra året blir det ju) att inte göra om bakisresan till sthlm. Sen har jag haft två suveräna veckor med världens bästa tjej. Så nä, det är inte vidare synd om den här katten inte. Det enda som grämer mig lite var såklart att jag befann mig i Rom när Serie A hade speluppehåll. Men all göttig mat och de hisnande kulturupplevelserna vägde väl upp det antar jag.

Svårt ändå att inte rannsaka sig själv vid ett nytt år, hur man än försöker undvika det dyker dom där tankarna på en. Vad har jag gjort sen förra gången det var galej och champagne? Hur mycket som helst och ingenting alls. Det beror väl på vad man är i för mode när man tänker på sånt där antar jag.

No comments: