Sunday, December 21, 2008

Mest lyssnat 2008


Ok, för what it's worth, här kommer mitt Spotify 2008. Gjorde det enkelt för mig och tog de låtar som snurrats mest i min iPod och stuvade om lite. Så det är ganska mycket fifty/fifty om låtarna verkligen ÄR 2008 så att säga. En massa fanns ju inte heller såklart så den är långt ifrån rättvis men helt ok. Det enda som är säkert är att jag lyssnat som fan på dom i år. Mycket gubb och bredbent blev det...

Imorn blir det sthlm och sen jul på ön och nyår i Rom. Känns ganska grymt faktiskt.

4 comments:

Anonymous said...

lemarc! skönt att nån är med mig på den.

//han1

Pat said...

Yes man! Lemarc levererar. Är helt inne på Eldkvarn nu iofs, fick Pluras självbiografi i julklapp, mkt underhållande läsning. Visste t ex inte att dom bondade så Hårt med Ebba Grön på åttiotalet.

Anonymous said...

LeMarc? Vafan då?

http://prastfrun.wordpress.com/2008/12/05/vart-en-stygg-stygg-pojke-igen/

Skriv om Oi i stället.

/kotletto

Pat said...

Ha ha, det där kommer man ju nästan ihåg. Att det blev uppmärksamhet kring Frölers runklåt. Att det var Lemarc som var upphovsman hade dock gått mig helt förbi. Om jag hade något givande att skriva om oi skulle jag göra det. Den som lever får se.