Thursday, January 13, 2011

Gästspel



Hej!

Den här bloggen kommer, som även lanserats i tidigare inlägg att gå in i, ska vi kalla det för ett projekt för att vara tidsenliga. Jag steppar in som en gästspelare, en projektanställd, en resebloggare - gästbloggerskan! Får lite känslan av att detta, mitt första inlägg blir som att provjobba och att jag nu borde presentera mig lite närmare, kanske göra lite reklam för att detta projekt inte ska leda Patrik i en konkurs (i bloggvärlden, inga läsare?).

På sidan bok.nu får en skriva, ungefär som på fejan under sitt namn, i profilen, beskrivande ord om sig själv. Där står följande att läsa om gästbloggerskan:
Psykolog
Feminist
Naturälskare
Musiklyssnare
Filmtittare
Bokläsare
Pysslare

Så! Där har ni mig. Värmer upp med en bild från den tuffaste resan, Thelma & Louises resa. En riktigt så tuff resa kommer vår, förhoppningsvis, inte att bli! Hoppas ingen blir besviken.

Häng me!

2 comments:

Han1 said...

Kul blir det!

Anonymous said...

Ja! Spännande.
/Mörn