Monday, September 03, 2007

En helt ny karriär

Har inte velat blogga den senaste veckan för att det känns så tragiskt att vältra ut sin deppighet på internet när alla mina vänner ändå vet hur det ligger till och får nog av det i verkligheten. Nu är allt mest ett slags vakuum varvat med tomhet. Kunde lyssna på radio utan att börja lipa idag och det måste ses som ett framsteg. En annan anledning till inaktivitet på bloggen är att all internettid på sistone lagts på fejsboken. Undrar hur länge den hypen kommer orka hålla i sig? myspace tröttnade man ju på efter en månad.

Idag har jag gått min första dag i skolan och känt mig som den rutinerade gamla farbror jag är. Idel 21-åringar vart än ögat valde att fokusera. En kvinna som redan utbildat sig till sjuksköterska fanns det som var äldre än mig iaf. Skönt med planerade förmiddagar de närmsta veckorna och befriande med något nytt som inte bär några minnen med sig.

2 comments:

Bunny Happiness said...

Lyssnar du på kent?

Pat said...

Har ett hatkärleks förhållande till tjockisarna i Kent. Men när jag hörde den där barnkörslåten på radio i somras diggade jag som fan. Kommer antagligen att börja hata i höst igen då deras fejor kommer att tryckas upp i alla medieformer som existerar.