Sunday, September 09, 2007

Billy Bragg och Cyrano de Bergeracs lovechild

Tanken var att spendera söndagen med studier i environmental science, men det har inte blivit mycket av den varan inte. Har istället slölyssnat på undermåliga P3-program utan att förmå mig att stänga av skiten. Läst hur hela svenska sportjournalisteliten unisont hyllar Zlatan. Det skulle kunna bli tjatigt men jag suger i mig hela hypen med ett leende inombords. Att Lagerbäck är en otroligt tråkig förbundskapten som ständigt väljer Anders Svensson framför Kim Källström och fegar med byten á la Tommy Svensson är fortfarande provocerande. Men att Ibrahimovic får en så stor roll i landslaget ger ändå hopp inför EM.

På tisdag ska jag kolla på lägenheten på Seminariegatan. Hoppas mycket på den. Apropå facebookhysterin och alla teorier om att det är en CIA-konspiration etc. Jag la till den där Last.fm grejen till fejan, det är riktigt läskigt den ser ju exakt vad man spelat på iTunes och registrerar det. Storebrorsan ser verkligen allt. Nu ska jag hooka med Lymer och hämta mina äckliga bandykäder som legat och ruttnat på pedagogen sen i fredags.

4 comments:

Bunny Happiness said...

storebror är snäll om du hatar araber.

Pat said...

Och det gör väl alla? eller?

Bunny Happiness said...

nä inte alls. jag gillar araber men visar det inte öppet.

anna said...

idag lärde jag mig säga "jag har släppt ut en svart arab" på polska. mycket användbar fras