Friday, March 06, 2009

The attack of the bear pussys

Idag har jag redan sett tre björnfittor och det är knappt lunch än! Åh man längtar till våren.

Efter att ha sett den omtalade Olle Ljungström dokumentären har jag snöat in på honom de senaste dagarna. Mest har jag lyssnat på Tack som min storebror spelade mycket på nittiotalet. Finns ett gäng riktigt starka låtar där "Norrländska präriens gudinna" är nog den som jag minns mest men "Som du" och "Bara himlen ser på" är också riktigt fina.

Jag och Marita satt och googlade tatueringar härom dan, det var kul och lite läskigt men blev hysteriskt roligt när jag började söka på ass tattoos Den här ger ju en helt ny innebörd till uttrycket "rasta draken" till exempel. Det sjukaste av allt var nog ändå den här man får ju hoppas att det är photoshopat.

5 comments:

Unknown said...

Bäst är den första soloskivan, den där han är insvept i en röd filt mot grön bakgrund, med "Spelar vanlig" etc.

Pat said...

Njaaså? Nu har jag lyssnat tillräckligt på den för att kunna bilda mig en uppfattning. Bra säger jag men bäst, nja. Gillar nog "En apa som liknar dig" bäst för tillfället.

martin said...

Fan jag vågar inte kolla på tattisarna på jobbet... Är det någon av dom som är obscena?

Pat said...

De två första kan du lugnt kolla på jobbet. Dom sista tre bör du nog betrakta i hemmets lugna vrå.

Anonymous said...

Dom var uppe på mitt jobb igår! Fast det var inte jag. Konstigt när samma saker dyker upp samtidigt! De kompletterade med den här sorgligt dåliga http://www.freebeerandhotwings.com/pictures/BadTattoo.jpg

och det här trollet
http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2008/06/LUCKY%20YOU%20TATTOO4.jpg

/Ingrid