Monday, March 02, 2009

Back on track

Stockholmshelgen var så där intensiv som besök i den staden brukar vara. Kul att träffa Svanögänget igen och speciellt kul att alla var så peppade och att det ser ut som att det kan hända grejer igen. Men det är fan ödets ironi att jag signat upp mig på journalistjobb på TÅ i sommar igen bara för det. Det vore ju en klar överdrift att påstå att något på Vägverket stod och hängde på min insats förra sommaren om man säger så. Ska bli kul att vara kollega med Jonny i alla fall, den djäveln infiltrerade ju kramforsredaktion under mitt sabbatsår ifjol.

Såg om möjligt ännu fler björnfittor på folks huvuden i Sthlm än i gbg, fattar verkligen inte hur man frivilligt kan gå runt med så groteskt fula huvudbonader.

2 comments:

Anonymous said...

men herregud.. jag har ju en björnfitta. varför har du inte berättat detta?

Pat said...

Ja alltså, har ju försökt att berätta men det är lite svårt att förmedla budskapet bara. Om man ändå ska ha en så ska det ju vara en rysk.