Monday, July 23, 2007

Frustration

Sitter och nöter av de sista minutrarna på jobbet med att posta ett klagigt inlägg som alla antagligen skulle kunna leva mycket bättre utan. Men det får mig att fördriva lite olidlig tid iaf. Hela Svanögänget hänger på ön, fixar och donar men har antagligen mest kul och äter göttig hämtmat från korpis. Nästa år, om det blir några fler Svanöfester, så ska jag fan inte jobba någon annanstans veckan innan festen. Det är ett löfte till mig själv. Kommer inte ens kunna vara med på det obligatoriska fotbollshänget iquell då jag fått apont i halsen efter gårdagens tokspelande.

Sitter och fördriver tiden med att kolla SMHIs rapportering varje halvtimme fast jag vet att den inte kommer uppdateras förrän inatt. Prognosen för fredag är som vanligt 15 grader och regn. Men det där stämmer aldrig ändå, eller hur?

No comments: