Saturday, March 08, 2008

Mats Hård (edit)

Alltså fan, klockan är 3 och jag är full men ändå kan jag inte motstå att blogga, alla stafel fuc u! det jag känner att jag vill förmedla är något som min kära frisör förmedlade till mig tidigare idag (tydligen sminkar han killar också, hey gayallret någon?!) Hursom det det här sjukt trattiga blogginlägget vill förmedla är att Mats Hård har börjat blogga igen! Den enda blogg jag kontinuerligt följt utan att det är någon jag känner som skriver. Fan jag ser mig själv om tio år i honom så jävla mycket alltså. Och det är så bra, även om det antagligen bara är jag och johny som fattar det.

Hm, känns så där genomtänkt att skriva på fyllan märker jag nu dagen efter. Därav ombearbetningen, de först stavfelen etc låter jag dock stå kvar som en påminnelse till mig själv att inte begå samma misstag en gång till. Men att Mats Hård är grym det skriver jag under på oavsett sinnestillstånd.

14 comments:

kristoffer said...

Lördagsgodis
Härligt att du är tillbaka i matchen Patrik. Har inte varit inne på bloggen sen du kom hem från egypten och blev grymt nöjd med ditt frenetiska bloggande vilket tillsammans med MNK reprisen och en kopp kaffe gör min lördagsförmiddag fullkomlig.
Fattade dock inte resonemangen om modobögarna. Dj yxa skriver på djungeltrumman om bögknivar (saxar) och bögkött (fisk). Bögmodoiter borde i det sammanhanget bli timråfans men det är inte det du menar va?

Pat said...

Alltså i det primitiva tillstånd som jag befann mig i då jag skrev att Jonny var en MoDobög fanns det nog inte så mycket resonerande bakom innebörden av MoDo+Bög. Ville nog mest framhäva att jag tycker alla, och speciellt jonny av nån anledning, borde hålla fotbollen framför hockey.

När jag läste vad jag skrivit i morse tyckte jag det var så kasst skrivet att jag valde att radera. Att du inte förstod resonemangt säger alltså antagligen mer om mig än om dig.

Pat said...

Att timråfans måste vara bögmodoiter var ju väldigt kul btw.

Anonymous said...

Om Timråfans är Modobögar vad gör det mig som Löven supporter? Bara mottagande analbög?

JON said...

grymt språkbruk här, hög nivå etc. på kommentarerna alltså.
/fittbög

Anonymous said...

håll käften bögjävel!

Pat said...

Med ett sånt undermåligt inlägg att starta med får man kanske räkna med efterföljande nivå på kommentarerna. Det är en hårfin gräns mellan hård och hjärtlig stämning och ren plumphet. Skärpning utlovas.

Anonymous said...

jag tycker nog att det är du som ska hålla käften augusto

Jonathan said...

Jag tycker att det är intressant. Bög måste ju vara att vara man fast lite sämre (sax är mindre power än kniv, fisk är kött, fast inte lika blodigt, bög är man, fast mindre fittknull). Det säger ju en hel del om hur vi ser på vår manlighet.

Att vi alla är fångar i ett system som är jävligt cp. Jag känner mig ju väldigt undermålig som man för att jag inte knullat på (väldigt) länge. Att just detta nedläggande av kvinnor är så centralt för manligheten är ju något vi alla (särskilt kvinnor) förlorar på.

För övrigt tycker jag att "hård men hjärtlig stämning" är det värsta som finns. Det är bara en ursäkt för att trycka ner folk och alla som ursäktar cp-uttalanden med sånt borde skjutas på fläcken.

Hur skulle jag, en dag som denna, kunna tycka att fotboll är mer intressant än ishockey? MoDo-Timrå i kvartfinal igen! Det känns redan som en klassiker! Det ska bli skönt att se Tområ åka på dyngspö. På ett hjärtligt sätt, alltså.

Anonymous said...

David: vi kan fortsätta här; http://www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php?f=61&t=11428&st=0&sk=t&sd=a

Pat said...

Nu får du tagga ner Aggan! Ingen tycker det är roligt längre.

Anonymous said...

Känner att jag får be om ursäkt för trampade tår.

Men absurditeten i ämnet får min latenta tourettes att blomstra. Att jag sedan prickat två rätt av två möjliga gjorde saken roligare, beroende på humor.

well well för er som vill kolla in: http://www.fat-pie.com/love.htm

Jonathan said...

Jag tycker att det är roligt att Aggan drar omkring som en skadeskjuten mammut i en porslinsfabrik. Fast jag har ju å andra sidan inga aktier i fabriken, så att säga.

Anonymous said...

Jag ser mig mer som kondomen i häftstiftsasken och i den fabriken har du definitivt inga aktier.

Sjáumst!