Monday, March 31, 2008

Premiärnerverna

Måndag igen efter en riktig berg- och dalbanehelg, började lågt på fredagen peakade någonstans under lördagsnatten och landade tungt i söndags. Idag hade jag hoppats få två viktiga besked som kommer påverka mitt välbefinnande och min karaktär det närmaste halvåret. Det ena uteblev. Det andra får jag reda på om ganska exakt tre timmar när domare Jonas Eriksson blåser av matchen mellan GIF och Helsingborg.

Det sägs att vinnare är de som har minst att förlora, vet inte om jag kan hålla med. Att älska en förlorare kommer aldrig vara lätt. Magont är bara förnamnet.

1 comment:

Pat said...

Och det gick ju åt helvete såklart. Orkar inte skriva ett inlägg om förlusten men måste ändå få ut skiten på nåt sätt. Jag ser det positivt. Sist GIF vann en premiär var 2005 mot elfsborg sen åkte vi ur. nu ligger vi sist och det kan bara bli bättre...