Thursday, March 20, 2008

Värdigt avslut

Mycket fotboll på bloggen nu. Inte för att jag ägnat så mycket mer tid än vanligt åt 22 män som jagar boll den senaste tiden men för att det är elva dagar kvar till återkomsten. Lyssnar på Misfits och skriver på en krönika med tankar inför säsongen så de som bryr sig om sånt får läsa den på annat håll så småningom. Misfits var för övrigt den enda riktiga punken som spelades på den där babypönk-klubben i helgen. Läste i ett horoskop att jag inte lyckas så bra med mina relationer just nu. Kan väl skriva under på det. En lugn helg på Rossö med påskekrim och några sockerchockar är nog vad jag behöver.

Är fortfarande i sorgetillstånd över att The Wire är slut. Sista avsnittet var iofs ett av de bättre HBO-avslut jag sett. Både SFU och Sopranosavsluten var ju ganska lama. Kommer verkligen sakna McNulty och c/o.

Ser ut att bli Norrland i sommar, men som giffare har jag lärt mig att man aldrig kan vara säker på slutresultatet förrän domaren blåst av matchen.

No comments: