Wednesday, November 12, 2008

Det nya?

HoffSpace kommer att bli större än både facebook och myspace tillsammans, så måste det bli. Kom ihåg vart ni hörde det först.

Tror att jag i min enfald skrev att jag gillar hösten i gbg för någon månad sen. Det där är ju en sanning i modifikation. De senaste dagarna har jag knappt lämnat min lägenhet på grund av det sjukt deppiga vädret. Dagens badmintonsspelande med Mörn var nödvändig för min fortsatta existens kändes det som, eller i alla fall bastubadandet efteråt.

Nä, november kan dra något gammalt över sig i vanlig ordning. Det enda som värmer är att alla serier man någonsin följt kört igång igen. Höstens mest positiva uppryckningar står FNL och Entourage för. Mad Men håller klassen också.

1 comment:

Anonymous said...

"In my travels round the world I have always been surprised that no matter where I go people recognize and know me, from Europe, Australia and India to the Philippines and the Zulu Nation in South Africa. This got me thinking... I realized that while two people from two entirely different countries and backgrounds may seem to have nothing in common, the only thing they might have in common is me..."

Hoffs totala brist på självdistans var alltså det roliga här. Om det inte framgick.
/Pat