Tuesday, November 18, 2008

Övervakning

Jag gillar övervakningsfunktionen med bloggers nya listsystem. På så vis får blögaren stå vid skammens påle på ett synnerligen markant vis. Annars ser jag fram emot den stundande helgen i Umijo med tillförsikt. Gbg-helgen som gick var förvisso väldigt charmant med middagsbjudning x 2 och efterlängtad fysisk aktivitet. Känner mig närmare en sund själ i en hyfsat sund kropp.

Men när jag inte kan tänka mig en mer fulländad utekväll än att glufsa panerad ost i den här staden är det nog dags att testa nattlivsutbudet någon annanstans trots allt.

2 comments:

martin said...

Du och din panerade ost... Det var därför ni inte kom i fredags va?

Pat said...

Höh höh, ja och nej. Jag försökte faktiskt jobba på en fortsättning men när de andra körvarna var lama så var det lätt att fastna, ren peer pressure alltså.